$ Editörden $
Astroloji
Aşk ve Sevgi
Bayanlar
Bebek isimleri
Biyografi
Cep Melodi
Cinsellik
Doğa ve Hayvanlar
Eğitim
Erkekler
Fıkralar
Gazeteler
Gerekli Linkler
Haberler
Hazır Mesajlar
Hikayeler
Islamiyet
Komedi
MSN
Otomobil
Oyun Hileleri
Oyunlar
Programlar
Radyolar
Resimler
Rüya Tabirleri
Sağlık
Yemek Tarifleri
Şiirler

Anasayfa yap

Favorilere ekle

iletişim

Düşük Karbonhidratlı Diyet Kalp İçin Sağlıklı Olabilir

Yapılan büyük kapsamlı bir araştırmaya göre, düşük karbonhidratlı bir Diyet kadınlarda kalp hastalığı riskini artırmıyor.

Ancak, “düşük karbonhidratlı diyet”, ekmek ve karbonhidratlı gıdaların tamamen yasak olduğu Atkins diyetiyle karıştırılmamalıdır.

New England Journal of Medicine’nın 9 Kasım’da yayımlanan sayısında araştırmacılar, 20 yıllık bir süreci içeren ve 82,000 kadının katıldığı çalışmada, koroner kalp hastalıklarının düşük ve yüksek karbonhidratlı diyetleri takip eden kadınlarda görüldüğünü belirlediler.

Araştırmacılar, ayrıca protein ve yağ ihtiyaçlarını kırmızı et yerine sebzelerden karşılayan kişilerin kalp hastalığı riskinin %30 daha az olduğunu belirtiyorlar.

1970’lerde ortaya çıkan ve popüler olan Atkins diyeti sınırsız hayvanal yağ alınımına izin vermektedir.

“Araştırmaların sonucunda şu mesajı açık bir şekilde dile getirmek istiyorum ki düşük kalorili veya düşük proteinli diyet modelleri ideal değildir,” Harvard Toplum Sağlığı Okulu’nda doktora öğrencisiyken çalışmaya başkanlık yapan araştırmacı Thomas L. Halton belirtiyor.

Asıl amaç “Yüksek-glisemik karbonhidratlar ve protein ve yağ kaynağı sebzeler yerine düşük glisemik meyveler, sebzeler ve tahıl ürünleri tüketilerek glisemik yükünün azaltılmasıdır” şu an Boston’da Simmons Koleji’nde part-time görev yapan Halton ekliyor.

“Buradaki ana mesaj, sebzesel protein ve sebzesel yağ bakımından zengin diyetler kalp hastalığı riskini azaltmaktadır,” Amerikan Diyetetik Derneği sözcüsü, ve St. Paul’da beslenme danışmanı Susan Moores belirtiyor.

Moores, araştırmaya katılan kadınların “düşük karbonhidratlı diyet”le “orta karbonhidratlı diyeti” karıştırdıklarını belirtiyor. “Düşük düzeyde karbonhidrat tükettiğini söyleyen kadınların, Atkins diyetindeki gibi düşük karbonhidrat tüketmedikleri belirlenmiştir.”

Moores, sebze kaynaklı yağların ve proteinlerin yararlarının tatmin edici düzeyde olduğunu belirtiyor. “Biz uzun yıllardan söz ediyoruz, yani araştırmaya büyük bir grup katılmıştır.





içerik ile ilgili anahtar kelimeler : Düşük Karbonhidratlı Diyet Kalp İçin Sağlıklı Olabilir


Bu Kategoriden Rastgele Yazılar:
Yeme İsteğinize Engel Olabilirsiniz
Anne sütü huzur veriyor
Saç ekiminde Bilinmesi Gerekenler
Aşırı Terleme
Kara üzüm ilaç gibi
Reflüye dikkat
Kalp krizi riskini azaltın
10 soruda göz hastalıkları
Sağlıklı yaşamın anahtarı sağlıklı kahvaltı
Doğumsal Lekeler Doğum lekeleri nedir?
Erkek ve Kızların Ortak Olarak Bilmesi Gerekenler
BİT NEDİR NASIL BULASIR
Anne Sütü Gözleri Güçlendiriyor
Saç Dökülmesinin Başlıca Nedenleri
Güneş yanıklarına dikkat
Elmanın Faydaları
Göbekten Kurtulmanın Yolları
Yaz Hastalıklarına Dikkat
Aç Kalmak şişmanlatıyor
Dişlerimizi Tanıyalım

Yaşam ve İnsanlar Sedo - Domains kaufen und verkaufen das Projekt http%3A%2F%2Fbaylar.net steht zum Verkauf Besucherstatistiken von http%3A%2F%2Fbaylar.net etracker® Web-Controlling statt Logfile-Analyse
Erkek   Eğlence   Aşk sözleri   Firma rehberi   Hazır Mesajlar   Komik sözler   logo melodi   gül resimleri   gelinlik resimleri   firmalar   pictures   t a g g m t g

Copyright © 2006-2008 Baylar.Net Bir  KOSWEB.NET  Yapımıdır.